نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچسترسیتی و تاتنهام| صدرنشین شمایی آقای پپ! پخش زنده بازی منچسترسیتی و تاتنهام (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پاشازاده: استقلال با همین استراتژی قهرمان است ظهور یک مدافع جدید دراستقلال| حامدی‌فر نمره قبولی گرفت شاخ و شانه میرزازاده برای رقبای خارجی + عکس تایید احضار مدیران فوتبال از سوی رئیس کمیته انضباطی جلالی ستاره استقلال در شب پیروزی مقابل فولاد وزارت ورزش همچنان مالک سرخابی‌هاست صعود ۱۷ پله‌ای عالمیان در رده بندی جهانی بازیکنان پرسپولیس منتظر وعده درویش طارمی؛ شکارچی محوطه جریمه ترابی در راه تراکتور؟! سومی ووشوکاران خراسان رضوی در مسابقات کشوری وضعیت گل‌محمدی همچنان نامشخص حریفان شهرداری گرگان در آسیا مشخص شدند غایبان جام تختی از حضور در لیگ کشتی محروم می شوند تکلیف اوسمار برای تمدید قرارداد مشخص نشد برنامه ۳ هفته پایانی استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر | جام به نکونام می‌رسد یا اوسمار؟
سرخط خبرها

قرارداد مسی فاش شد، قرارداد قایدی نه!| در استقلال چه خبر است؟

  • کد خبر: ۷۸۵۲۳
  • ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
قرارداد مسی فاش شد، قرارداد قایدی نه!| در استقلال چه خبر است؟
مدیرعامل باشگاه استقلال در اظهاراتی عجیب اعلام کرده مبلغی که این باشگاه بابت انتقال قایدی دریافت کرده باید مخفی بماند، این درحالی است که حتی رقم انتقال مسی به تیم پاری سن ژرمن نیز فاش شده است!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال بعد از انتقال مهدی قایدی به باشگاه شباب الاهلی امارات اعلام کرده مبلغ انتقال دریافت شده این بازیکن از باشگاه مذکور باید نزد باشگاه پنهان بماند. مدیرعامل استقلال بی آنکه دلیل این مخفی کاری را بیان کند فقط به گفتن این جمله که انتقال قایدی یکی از گران ترین انتقال‌های تاریخ فوتبال ایران است بسنده کرده.

این استراتژی درشرایطی اعمال شده که حتی رقم انتقال لیونل مسی به باشگاه پاری سن ژرمن نیز فاش شد وهمه جهان از رقم دقیق انتقال ستاره فوتبال جهان به این باشگاه ثروتمند آگاهی یافتند.

اینکه چرا مدیرعامل باشگاه استقلال چنین اظهاراتی را به زبان آورده روشن نیست اما احمد مددی که به پایان دوران مدیریت خود در باشگاه استقلال نزدیک می‌شود، باید به خوبی دریابد که پنهان کاری در این ماجرا جز آنکه برشایعات دامن بزند و باشگاه را با حواشی بیشتر مواجه کند، محصولی برایش نخواهد داشت.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->